بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


منصورخان تاریخ باشگاه استقلال است!
ظهر روز شنبه منصور پورحیدری به مراسم ترحیم دایی همسر پرویز مظلومی رفت و این باعث شد تا آنها پس از ماهها یکدیگر را ملاقات کنند.
پس از جدایی پرویز مظلومی از استقلال،منصور پورحیدری به حضور خود در این باشگاه ادامه داد و در این بین برخی شایعات از بروز اختلاف نظر میان این دو حکایت داشت.حتی در محافل فوتبالی شنیده می شد که پورحیدری و مظلومی با هم قهر هستند.هر چند با حضور مدیر فنی استقلال در این مراسم،اگر این رابطه تیره و تار هم شده بود،دوباره حسنه شد.
پرویز مظلومی در اواخر دهه 60 و پس از پایان دوران بازی خود،در کنار منصور پورحیدری قرار گرفت و مسیر مربیگری اش را آغاز کرد.در زمان سرمربیگری مظلومی در استقلال هم پورحیدری مدیر فنی و سرپرست تیم بود.

بزرگترین پیروزی:من نمیدونم چرا اینقدر بر روی حضور منصورخان در باشگاه استقلال اینقدر حساسیت وجود دارد.بعضی از رسانه ها می نویسند که چرا وقتی مظلومی از استقلال جدا شد،پورحیدری هم با وی از استقلال نرفت!یا اینکه می نویسند پور حیدری  هم در باند مظلومی بوده و هم حالا با امیر قلعه نویی همکاری می کند!و...
یکی نیست به این دوستان بگوید که؛خود منصورخان تاریخ باشگاه استقلال است،پرافتخارترین مربی استقلالی  فوتبال ایران در آسیاست.اگر قرار باشد که پورحیدری در باشگاهی که سالها برایش زحمت کشیده و افتخار کسب کرده فعالیت نکند،پس چه کسی همچین حقی را دارد؟
یادمان نرود که هم پرویز مظلومی و هم امیر قلعه نویی از شاگردان منصورخان پورحیدری بوده اند و در عالم مربیگری هم ابتدا دستیاری ایشان را کرده اند و حالا  هر کدامشان افتخاری برای فوتبال ایران و باشگاه استقلال شده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 11 / 9 / 1391برچسب:منصور پورحیدری,باشگاه استقلال,پیشکسوتان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com